Monday, October 26, 2009

must listen

aku bukn peminat muzik...aku masih lg dengan lagu2 innuendo,kru,dan adik bradiknye..bak kate member aku...aku ni umpama manusia zaman skang yg hilang 2dekad ..masih lg ngn lagu zmn skola rendh hhuhuh

nasyid?lagi xlayan.bukn xminat.dh mmg xdgr muzik sgt pun..lagu2 yg aku tau sume sbb akk aku nyanyi kt umh.so kami main nyanyi same2.so aku kene la tau lagu tu.klo x,xjd r konsert huhuh

tp lagu ni mmg bes.cube try dgr...tgk lirik skali..aduh..jatuh gering..
.



Tuhan betapa aku malu atas semua yang Kau beri padahal diriku terlalu sering membuatMU kecewa
entah mungkin karna ku terlena sementara Engkau beri aku kesempatan berulang kali agar aku kembali
dalam fitrahku sebagai manusia untuk menghambakanMU
betapa tak ada apa-apanya aku dihadapanMU
reff:aku ingin mencintaiMU
setulusnya,sebenar-benar aku cinta
dalam do'a dalam ucapan dalam setiap langkahku
aku ingin mendekatiMU selamanya
sehina apapun diriku
kuberharap untuk bertemu denganMU ya Rabbi


--post lepas xtau la plak surah mane.ni la halnye klo kes main copy paste je dr blog org sbb rase terkesan.las2 aku sniri xtau surah mane..aduh

1 comment:

Humayra' said...

dalam fitrahku sebagai manusia untuk menghambakanMU
betapa tak ada apa-apanya aku dihadapanMU

huwaaaa~ I pun suka lagu ni!!!hueh hueh hueh

rindu kamu!