Monday, December 21, 2009

setahun lebih je lagi..

dah lame x menulis..
bukan tiada cerita..cuma tiada kata untuk di cipta
tiada kata untuk menyata..
betapa hati sedang riang gembira..
menanti pertemuan demi pertemuan..
menanti dua tangan bersatu menyambut cinta..

hanya tinggal setahun lebih je lagi..
apekah yang bisa aku lakukan di bumi jepun yg aku kasihi,atas panji islam yg aku cintai?
di bumi jepun yg aku dakapi..atas nama negara islam yg aku rindui...

hanya tinggl setahun je lagi
untuk merangka masa depan yang xpasti
untuk membuat keputusan yang diharap kekal hingga ke akhirt nnt

hanya tinggl setahun je lagi...

aku pasti merindui.kehidupan yang penh warna ini..
yang dahulunye sepi tanpa teman bicara..
yang dahulunya seperti hilang punca,menerima ape shaja yang di tawari..

tp bukn kini..
yang hari hari nya lebih berwarna pelangi..
bersama teman di sana dan di sini..
pulang ke rumah bisa di sambuti..
walau hanya dengan salam yg berjwb di hati..

aku pasti rindu kehidupan ini...
tapi aku pasti tidak mahu meneruskan untuk 2tahun lagi..
kerana medan nye bukan di sini..