Friday, June 11, 2010

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

saya...xberniat nk bercerita ttg saya...
tapi ini blog saya.untuk saya baca.
i dont even know if there`s anyone yg bc blog saya ini?kecuali 3org.sbb org tu komen.


saya..
baru tahu langit tinggi rendah
saya ingt hidup 4nen tu sgt best
punya masa sendiri,punya kelapangan sendiri
lalu saya boleh buat krja sendiri iaitu sudah tentu bukan kenkyuu..

ya.
i have my own time.suka hati g bila,suke hati balik bile
but that`s the problem

baru masalah sikit.dh pk jauh.dah mcm berpatah arang..

dh tny sepuluh kali dlm hati,mampu ke?mampu ke?
ni baru 4nen.ni baru awal sem..
ujung sem nnt mampu ke?mampu ke?mampu ke?
bukan mmpu ber`kenkyuu` atau x..
tapi mampu lain..


mampu kah aku terus bersama mereka ya ALLAH?

i shouldn`t be down
saya x sepatutnya sedih
xsepatutnya saya berpening kepala.
tidak bermood


sedang saya hari2 menyatakan saya berada bwk payungn malaikat.
saya yg kata.
ALLAh itu ialah apa yg kita fikirkan tentang Nya..
maka saya nk fikir begitu.

tp..cmna saya boleh down?

check niat,check hati...
oh..patutla..

saya cakap pade org..

tapi saya letak kenkyuu dlm hati
bukan atas tangan
patut la down..

saya sepatutnya senyum:))))))
sebab setiap hari dlm setiap minggu saya ada peluang duduk bawak payungan malaikat..
saya sepatutnya gembira dan sentiase senyum
sebab ALLAH sayang saya.sebab itu dia bg saya nikmat busy..

saya patutnya senyum...sebab ALLAH sayang saya.
xkisah la busy ke,atau down ke..
saya patutnye x sedih kan...

sebab ade yang  sayang saya:))))))))))

dan saya patutnye teruskan senyum mcm ni
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
thank a lot dear ALLAH.i know u will never let me down.

dan saya nak jadi mcm kekasih saya.
manusia paling sibuk di dunia,tapi masih mampu suap orang tua makan walau org tua tu yahudi yang membenci dia..
cuba lah teka siapa:))))

bestnya ada kekasih yg setia kan:)))))
dan saya sptutnya terus senyum sebab saya tahu kekasih yang dua ini sentiasa ada bersama saya.
bukan satu tapi dua:)))))))))))

life is so sweet,life is sooo simple.
life is about everything,doing eveything together with HIM
bukan hanya ketika solat:))))))
and,there`s should be no worries because HIS always there:)))

1 comment:

Anonymous said...

belajar banyak