Tuesday, November 15, 2011

-Y is for you-

-Shinjuku eki 1030-




“betul ke nak teman saya ni?”

Iye la..

“balik jela dlu..nnt awak terlepas last train.lgpun saya dh biasa sgt dengan eki ni..”

Jom jela saya teman.last train saya lambat lg.lagipun direct je train dr eki ni ke rumah

“Hurmmm..”



“Dah jumpa dh ni. balik la dlu ek.saya tunggu kat sini “

Xpela.saya teman tunggu sekali..

“La..”





Langit malam cantik kan

Lampu malam gemerlapan



Susahkan nak tajarrud demi dakwah

Segalanya

Di saat memilih universiti,

Di saat memilih tempat kerja,kita rela untuk bersama akhwat kita

Demi kelangsungan segalanya



Tapi di saat ia berkait hati dan perasaan

Rasa kebersamaan itu hilang.

Yang ada hanya aku dan aku dan aku



“Ye akhwati..”kata kata yang hanya mampu di iyakan dalam hati.



Saya kan,kalau rasa rapat dengan seorg akhwat,saya akan mula meletakkan dinding

Kerana takut rasa suka dan sayang itu bukan kerana ALLAH,tapi kerana “bestnye” akhwat itu



“Kita sama.”

“Tapi jangan jadi mcm saya yang meletakkan dinding,

hingga dinding itu tidak bisa pecah lagi

Dan kini hanya ada dinding antara saya dan dia”

“Kaku.”



1055

“Gerak dlu.Jazakillah sebab teman sampai naik bus.”

Sama sama.jangan nangis pulak nanti dalam bus

“Haha.yeah you are right.I’m crying in my heart”kata kata dalam hati



Jzkk ukhti for the sweet moment

U don’t have to create sweet moments.it comes by chance.



2011/11/13
-shinjuku eki-

how to live 2012 when everyone is gone?leaving me alone.
Ya ALLAH,U know better and please make me stronger.

No comments: