Wednesday, January 27, 2010

ichinichideshita

org yg keras hatinye ade tiga
1-org yg banyak makan
2-org yg banyak tidur/rehat
3-suka bermewah mewah

haihs~~~~~

mcm mane nk x banyak makan?
kenapalah ayam masak sambal sgt sedap?puji diri sniri nampak.
habis aku makan 2pinggn..sebbek tringt nk bawak bg org esok lauk tu.kalau tidak,mau habis nasi tu

kenapalah suke tido sgt?
terpakse tido di atas lantai sbb katil tu bes sgt.lagi2 in ths kind of season.peak season.sejuk.mmg la~~

xda duit la konon....kenapa suke sgt beli ari coklat tiap2 hari?
kate xde duit.sila la bawak air masak dr rumah...

oh nafsu yg bermaharajalela..

kadang kadang,kita terlalu memikirkan benda besar.hingga kita terlepas pandang benda kecil

aku xbape suke nk mention nama kawan2 yg aku cintai.
kerana kadang2 aku terasa mcm aku cinta org tu,tapi nape org tu xtulis pun name aku?
jadi aku xnak ade org terase aku xcinta die hanye sbb xtulis nama die.sangat la sedeh apabila itu berlaku
so what u give u get back la--mcm xde kaitan pun

I`m doing mechi..but for next week,I`ll be a medic student instead..
2tajuk bio
measurement of human body.
biotech--nama nak gempak.blaja xgempak pun.stakat blaja sel dan tulang dan maknenek dlm badan kita
tajuk bio ni xnk la pulak bg bawak masuk kertas.oh~~
there goes my weekend.

yela tu.

nk tukar iphone la.sbb xyah bayar.boleh amek ngn 0yen.tp xde digital kompas.kalau yg ade digital kompas kene byr byk.
eish.
bermewah ka itu?
kompas solat aku tu masih berfungsi ke?mcm dh ngeng je


--rindu malaysia.rindu rumah.

hari ni mcm2 berlaku

ade org bru dtg.org bukit b****ng.oh.boleh balik same pas ni.
so lauk ayam masak sambal tu untuk org baru yg xmkn dlm flite sejak kol12 mlm semlm.sian..
xde selera kot
jumpe org parsi di jusco
oh..berguna juga la word bahase arab yg ade dlm surah annas itu hohoh

cantik baju akk tu.smart habis.

-dilanda futuristik sbb byk belajar?yela tu sbb byk blaja.sbb mls la jd gitu-

---gapai tangan ku jgn biar jatuh

3 comments:

~thirasaufee~ said...

aku tak penah mention nama kau ke sebagai kawan yang dicintai?? hukhuk
kau tau aku cinta ko kan hehehe

rairarirurero said...

tp betul la.mkn byk keras hati.aku dah nmpk perbezaan..
ade satu time tu aku bz gile smpai xsmpat nk mkn byk sgt,n xslera.tp masih boleh solat on time.
skali tu,aku termakan byk gile.terus ngntuk gile.pstu tido byk gile lepas tu.pstu solat pon lewat.

maka kesimpulan aku buat kat diri snirik.jgn mkn byk lagi,nnti setan maharajalela hikhik

Anonymous said...

hahaha gelinye di cintai tirah kuikuikui


mmg pon..tp nk tahan diri dari jgn makan byk untuk aku sgt la sush oiiiii