Thursday, July 22, 2010

dear,i`m sorry

oh my dear...
maafin buk...

thought of calling,but the list of works goes down n down...
when i awake,i know u r not available
bile dh malam,saya pule tidak...

tp xlame lg akan jumpe kan?hehehe
ureshiiiiiiii~~~

merepek
..........................

selamat hari jadi makcik *ca*(ok.valid la jugak untuk awak yg tgh mmbaca tu.sbb sy pon lmbt wish awak jugak kan:p)

semoga hati kite tsabat,tsabat tsabat.

bukan untuk esok,bukan untuk lusa.tapi hingga nafas terakhir.
mesti!
kite bersama kan...
satu hari medan kite pasti akan sama.
hingga saat itu,biar jarak menjauh,tapi hati kite terpaut dalam doa.
andai saat itu tidak tiba,
moga ALLAH temukan kita di syurga,
di taman yang dijanjikan ALLAH untuk org yg berukhwah deminya...

dan terima kasih
for the ups n downs
until i am now who i am...

tak pernah jemu,tak pernah jemu tak pernah jemu
mendengar bingkisan jahiliyah diri...
sabarnya dirimu menanti sebuah perubahan pada diri ini..

dan mungkin..kerana cinta awak,doa awak pada saya..
alhamdulillah saya berada di sini...
dan saya akan terus berada di sini jika di izin ILAHI...

ok.saya tahu sy sweet.sile la print out dan frame kan hehehe
--nth bile la awak bace pun xtahu.
--sweetnye panggil saya awak.jom *ca*!hehehe

~moga kita bercinta hingga ke syurga,di atas jalan yg sama~

No comments: