Sunday, November 11, 2012

of 2:143

minggu ini.
detik ini.
aku yakin yang pulang tu keputusan yang paling dekat dengan ALLAH

kerana cinta aku di sini.menyambung pengajian yg aku sendiri xpasti hujungnya
dan demi cinta yang sama aku harus pergi
semoga kamu yg sentiasa aku sayang, akan mampu menjadi lebih hebat
dari yang mampu aku beri melalui ilham tuhan Ku =)

setiap kali sst terjadi di daerah ini
sst yg bagai mimpi..

pasti aku pulangkannya pada murobbi pertama ku di sini
dan pasti juga murobbi agung yg sentiasa memerhati.
semoga ALLAh terus merahmati mereka.
mengistiqamah kan.mencintai dan melapangkan mereka selalu.

alhmdulillah a`la kulli hal,Engkau sesuatu yg bahagia minngu ini buat kami
mungkin hadiah buat penguat semngat kami
hadiah untuk mereka yg tidak pernah penat berusaha memperbaiki diri.

AG2007
AG2009
KT2010
KT2011
dan DH 2:143 2012
*2008 wasn`t there.sebab tgh memberontak huu habis boycott semua program

aku kira rentetan rentetan ALLAH memberi peringatan
pelukan pelukan hingga rs sgt dekat dgn Tuhan.

dan ALLAH.
izinkan kami untuk terus mencintai Mu...

dan pilih kami untuk menatap wajahMu...



No comments: