Monday, February 4, 2013

too random

saya rasa saya ada masalah hati

-dengki dan bakhil-

oh Allah,i try to fight it.help me help me help me~
no matter how much i refrain to give,let me give with open heart and smiles^^


saya rasa, tumuhat saya dah teralih arah

ye.org kata bende ni buat anda angau
perhaps the sin

dan ujian

saya pun ngak tahu kenapa ini ujiannya.tapi yg pasti ALLAH masih beri masa.
3more mothns to go

reset niat
cari niat
set niat

teruskan melangkah.dont u ever stop becuase u are plain lazy and xde semngt
just do it no matter how xde semngat nye kamu

elly ke firdausi=D
hope for a better biah at home
boleh jemaah sama,qiam sama,tasmiq berdua
semoga rumah jadi tempat turunnya sakinah

lau semua berkasih syg,dan rahmat ALLAH melimpah ruah

amin..

too random.

No comments: