Sunday, May 24, 2009

teknan jiwa

aku xtau nape arini aku rase aku mcm incredible hulk hahaha
xde sbb tp i`m full of anger..
teknan jiwa...teknan kepale..teknan la..tertekan..apa bende aku merepek ni pon xtau..

td ade org post kt ym aku..letk sini la.name pon blog ni reminder.so it`s a reminder for me walaupun aku xbape paham isi die.

Dan Rasulullah saw. bersabda, “Aku benar-benar mengetahui orang-orang dari umatku yang datang pada hari kiamat dengan membawa kebaikan-kebaikan seperti gunung Tihamah. Lalu Allah menjadikannya bagaikan debu yang tertiup angin.” Tsauban berkata, “Wahai Rasulullah, terangkanlah sifat mereka kepada kami agar kami tidak seperti mereka, kerana kami tidak mengetahui mereka.” Rasulullah saw. menjelaskan, “Mereka adalah termasuk saudara-saudara kamu dan seperti kulitmu. Mereka menggunakan waktu malam seperti yang kamu lakukan, akan tetapi mereka adalah orang-orang yang jika berhadapan dengan larangan-larangan Allah mereka melanggarnya.” (Riwayat Ibnu Majah)