Sunday, May 31, 2009

future

oh.dh tekan butang post bru terase nk tulis sumthing lgi...

kite buat sumthing dengan sungguh2 sekarang...adakah ia memberi kebaikan pade masa depan?
atau pun kite tgh leka menggembirakan hati walhal bende tu xberi apa2 kebaikan pun..mungkin mase ni,tapi sekejap je.bukn untuk selamenye

itu mslh aku skang

aku xnk keje negineer dah

then how on earth aku nk study dengan semngt?

dlu....aaj...serius aku ckp,aku study sbb nk dpt duit byk sbb dpt scholar monbu hahaha
skang tuhan dh ajar balik.scholar monbu lgi sket dr jpa kuikuikui..
tp bgus gak.kurng sket aku gune duit rakyat kt tempat yang xpatut...

time skola pon same..blaja bagus2 sbb nk g overseas,nk keje bes2..

erk?

skarang keje bes2 tu sume dh letk blakang mate dh.aku jarang nampak org keje gaji besar yg bahagia.
lalu ape gune keje gaji besar?
terutama untuk wanita....
gaji besar,rumah besar,kereta besar,...
anak pon kepale besar...mcm useless je..

aku admit r ramai gak yang keje besar tu bahagia je...tp aku xpenah nampak depan mate..
aku jenis manusia yang kene nampka depan mate bukti dan hasil.kalau x,kureng r den nak caye..

jadi mcm mane saye nk blaja bersungguh2 ni haa....

No comments: