Tuesday, June 21, 2011

TJ

why la langkah kaki terasa makin berat
dada rasa macam sesak2

ni symptom nak-balik-msia-lg 2bulan..

atau..

saya telah mendaki selama  ini dengan beban beban yg sgt byk.bila sampai satu tahap yg curam
yg mana sy sgt perlu mengerahkan tenaga saya,segala peluh keringt sy,
saya jadi xmampu...

rasa mcm nak give up.terjun je gunung tu xyah daki lagi dah
patah balik dgn terjun..

but that is not a good choice either sebb sy mmg akan mati kalau sy patah balik dgn terjun gunung
ataupun kalau turun baik2,kaki gunung tidak seindah di puncak sana..

dah alang2 saya nak daki gunung dr awal
so teruskan jela!
beban tu yg banyak sgt.buang xboleh ke?
semua lg better.tap xmungkin mampu buang semua

atleast throw the heaviest one!

sgt perlu penanaman dan refresh semula kenapa saya mendaki dr awal...
kenapa sy pilih untuk mendaki gunung ini,menyusah2 kan badan sendiri
sedangkan org lain tgh dok happy-go-lucky,spend masa dgn bnde2 yg mereka suka

ke sy perasan je sy tgh daki rupenye saya masih di kaki gunung?oh no!that is worst!

No comments: