Saturday, February 21, 2009

akhirnye aku bercuti

haru yasumi,spring hols n ape2 yg sekutu namenye...

tiba dan sedang di nikmati

yang indah nya,mulanye dengan sedikit kucar kacir,tp selepas itu mendapat gulanya

gula2 cinta dan manisnye xkan di rasa..andai tiada jiwanya..diharap manisnye mampu di sebar..agar yang lain turut sama membelinye dengan jiwa dan harta...

ape aku meraban aku pon xpam hehehe..ignore je atas tu..

akhirnye aku sudah selmt berpindah rumah walaupun agak kelam kabut(padan muke brg banyak gile haha)

tapi aku suke bilik tu kosong.bole ke bilik kosong?hanya di hiasi satu rak buku dan 2kotak untuk letk pasokon?hahah ntah.xnak amek tahu bole ke x
nnt dah stat sem,aku pk la care nk hias...(kalau rajin hehe)

for the time being,i love the way it is...mengimbau memori mase kecik2.hampar toto tido ramai2.di kawasan yg luas sbb rumah aku xde sofa segala...bes...b4 tido main keta ngn moto gune bantal n bantal plok...esok lusa bontot bisul xleh nk tido baring...huhuh

oh ok aku dh merepek lg...

ade yg ingin diluah tapi tiada ayat yg mampu difikirkan...

buat kawan2 yang akan berjalan,semoga niat perjlanan itu mendapat redha Nya..
bukankah salah satu syarat sah solat jamak(aku xsure) ialah perjalann berniat baik?
dan setiap amal itu di hisab berdasarkan niat..niatkan saje nak dapat pahala,dan redha Nya..mudah kan ALLAH itu?cuma kadang kala kite terleka nak betulkan niat.dek kerana gembira berjumpe rakan,teman,makanan ...

jd sebelum kluar rumah bace la doa keluar rumah..senang je....

DOA KETIKA KELUAR RUMAH


selmat malam..aku nak tido..