Monday, February 2, 2009

lagi muncul blog org2 murtad...adoi....jgn la forward kan kat aku...
iman aku bukan iman yang cantik menggunung..akidah aku ade turun naik nye...
takut r aku nak bace...tapi aku bace gak sbb title blog die sgt cntik..

skali bukak...adoi...ini mmg la....mmg patot di bunuh!

murtad satu hal...aku xtau nak ulas ape..

yang hina Islam tu apehal!!!!!!panas gile hati aku....

kalau kau xfaham,jangan salah kan Islam tu sniri...

aku bukan penghukum...

tapi berdasarkan care hinaan kau,hati aku kuat ckp hati kau tu asal2 nye mmg busuk!

kalau aku serahkan pade nonmuslim pun,belum tentu depa nak kau masuk dlm agama mereka...

ibarat seorng tentera membelot pade negara,lalu mengutuk negara sniri..xrase nk bunuh ke?

kalau yang revert to islam,xpenah lagi aku dengar yang kutuk agama mereka sebelum mereka revert.most of them meluah kan tentang cantiknye islam..xpenah sekali aku dengar youtube atau pape jela yang muke depa kuar,lalu depa kutuk cakap pape jela tentang pendita agma sebelum ni....

jadi sape yg clap?kau ke Islam?kau yang nak hadam teori eisntein pon blom tentu dapat ...xyah ckp teori einsteinla....aku bg kau satu soalan zairiki(solid) pon blom tentu ko leh paham...ke,or Islam yang agamenye tiade pengasas???agama seluruh alam?


manusia ni akal nye terbatas..nak paham zairiki,bahase jepun,semuanye tu terbatas....
apetah lagi nak faham satu agama yang sgt cntik...yang base nye ialah hati yang suci????


tapi aku pun lupe.manusia tu mcm roda,hari ni kite marah silap die,sok luse kite yang kene...hati itu milik DIA.doalah supaya hati ini tetap di atas agama ini....seperti mana aku berdoa bersungguh2 agar zairiki aku lulus dengan sekurng2 nye tepat2 60markah...atau supaya aku di beri petunjuk menjawab semasa aku blur,.........aku harap aku dapat berdoa lebih bersungguh supaya aku kekal mati dalam Islam...