Friday, February 13, 2009

hari ini aku nk membebel...

ari ni ari jumaat.....adoi aku terlupe!rugi2...

dah maghrib bru nk pasan..huhuhu

aku nk membebel arini

1-i hate being the only student of batch aaj2* kt cni.aku jarang membenci sesuatu.tp kali ni mmg dh pening lalat dh

2-yg lagi membuat kan aku benci ialah aku bukn student scholar jpa...which make things double menyusahkan aku

3-lagi2 bile nak kene enchou_(renew kot)visa...

4-aku xdpt surt dr jpa----yg membuatkan aku rase mcm anak tiri embassy

5-oleh kerana itu aku kena apply surat dr administration skola,untuk surt pengesahan scholar aku...sbb xde surt tu,susah buat visa..

6--yg menyemakkan otak aku ialah...aku tau sumeeee bende ni lewat.

7---dah la tau lmbt.nk apply surt scholar dr skola plak makan 2minggu...

8-ikot jiwa raga aku,xjd aku jalan2.dok umah sampai buln 4....bosan pon bosan la.xmati pon.cume gemok je kot

9-tapi ikot semngt setiakawan,xleh la buat cmtu bai~ko bukan idop untuk sorng bai~bile nk g,g.xnk g,xg...lgpon,aku nk mkn sedap2 kt umh paie hahaha

10---kenape la aku tau sume bende lmbt....kenpae aku tau budak jpa dh dpt surat lame dah...hai...


ssayang...xelok tny kenapa...xkan nk persoal ketentuan tuhan

ALLAH knows best

ptotnye aku kene jd proaktif la pasni gaknye...huhuhu

bole ke~

----hai la m*********...apsal la scholar ko lagi menyusahkan hidup aku je...

ooo lupe

from 16.2 till xtau bile...aku xde intrnt...all the connection putus.hanya bole di contact dengan telefon bimbit(heh??)..tefon umah pon xde.jadi to ++++ n ******,lepas buln 4 jela aku sambung gayut ngn kome ye...nk gayut kat hp,bapak la mahai nak mampus...

save sket kesah kenduri kawen kt umh b****l untuk simpanan aku heheh

kepade aajtachi,yg dh cuti,selmt bercuti!yg blom,nippon ganbatte!

1 comment:

Anonymous said...

Good point, though sometimes it's hard to arrive to definite conclusions