Monday, February 9, 2009

ngantok bosan nak pengsan

mintak maap la diri...mintak maap la shabat yg aku penah jnji

2,3menjak ni post ak xbape nk ilmiah r.dh ler merepek meraban

arini habis paper...last one.arini jugak dpt result.2 lagi..

alhamdulillah...

the feeling is back...ya ALLAH jgn la time exam je aku ni kuat..

time exam la baru nk solat sakan(ade eh istilah ni?)

ALLAh cakap dlm quran,die bagi ape yang kite nak.jika kite mahu pahale dunia(pujian pangkt n etc),die bagi.kalau nk pahal akhirt die bagi...tapi dengan syarat bersyukur..

bersyukur tu ape?bersyukur tu ialah,banyak beramal dan banyak bace quran hanye ketika nk exam ke?

bersyukur tu ialah kite xlupe die time susah.mahupun time tgh free seperti haru yasumi(spring holiday) yang bakal tiba...patutnye lagi free,lagi byk amal,tapi,aku lagi free,lg byk masak,makan,tido,sampai terbongkang.satu faedah xde.lame2 lemak berkumpol.hati pon jd nth pape....

adoi..ngntuk...ape aku merepek memalam ni...

tapi rase nk bercakap dengan org.

bole paham x gembira nye habis exam,nk ckp dengan org?nk share dh hbs exm.malangnye sum eorg xhbs lgi...haih..sebbek paie ade melayan aku .oh..time kasih softbank sbb tepon free huhuh

ptutnye happy.tapi aku penat la..
sok soubet.pastu pindah umah
form2 sume,skola xpulang lagi.cmne aku nk bg fudousan ni.
sebbek fudousan(tuan tnah?)tu syarikat kecik2.pakcik tua n makcik urus.baik je.siap offer hantr kan kunci...

No comments: