Thursday, June 18, 2009

update

lamenye aku tulis blog ni.kalau ade mood nk tulis tu,keje tulis je huhuh
kalau dh xde mood tu,kemsalam jela..

tp mmg saikin xde mood.atau erti kate len,aku bz----kot hahha
lab reports,report2 len..adoi.kepale sgt pening
dah due hari berturut aku balik pale pening tahap senggugut.tau??
xtau nk buat ape.nk jerit xleh sbb ade housemate hahaha
alhamdulillah saye ade telefon.telefon la org msia..mak aku pon dh boring gaknye keje aku tepon je hehehe

nak balik msia..
homesick sgt dh.
kalau bole ckp,mungkin ni homesick tahap tertinggi penah aku kena.dlu penah kena gak.kat aaj.tp kl-melaka je..balik ari pon boleh.mmg aku balik ari pon.ptg sbtu balik,ptg ahad dh muncul balik kt aaj sbb bnyk homework hehehe

--kalau la tiket 3man balik msia tu termasuk tiket train g balik kansai,airport,dh lame dh aku beli tiket balik untuk 19 20 21 july ni huhuh

No comments: