Monday, June 22, 2009

meraban

argh..garu kepale
aku nk cite bende xberfaedah ni.tp jika anda rase anda mampu mebantu,sila truskan bacaan.jika tidak,nk baca pon suke ati ler..

i think i need a personal shopper...
sbb......
i need new bag--bag biase bwk g skola dh koyak!sampai kawan aku pon terperanjat...eh?!koyak!hahaha..tp nk wat cmne.dh xde beg.beg yg koyak ni adalah bag itam time aaj ye kawan2 ku sekalian...aku sayang sgt bag ni
--aku ade lagi satu bag beli kat shimamura gunma tp beg tu zip die dh rosak.aku try la nk g btol.1890yen!!gilo ghapo...baik beli beg baru berharge 4000yen yg 50percent off hehehe

i need new shoes
sbb aku dh pakai kasut yg same sejak 1st year.skang dh 3rd year.---itu bukn reason yg bgus
cume..aku ingt aku nk tukar tshirt2 kepade bju yg lebih feminin--sbb thsirt sume mcm dh pendek.tibe2 aku rase aku dh tinggi--ni fakta ye.tshirt yg labuh xde yg besar.sume nk cekik pinggang.i don`t like sbb ia panas dan rimas bile ia ketat.jadi,agak pelik disitu kalau aku pakai bju feminin,dan kasut sukan nike!kasut sukan bukan snikkers(abaikan ejaan)..kasut sukan bukan kasut badminton ye.kasut lumba lari yg depan die terkelepet ke atas....

lgpon dh nk summer...rase nk beli sandal la.aku xde sandal selain selipar aaj yg dh jd slipper toilet hahaha

i need new pants...
di sbb kan aku nk beli kasut baru,xkan la nk pakai sandal pompuan dengan seluar baggy berpoket yg bontot die sgt jatuh.atau jeans gedabak yg bile jalan berbunyi2 kan?
ingt nk beli seluar slack je.tp mcm....ade jugak yg koyak ni.ingt nk beli seluar yg lembut besar tu..
tgk hrge....erk.lupekan jela...

i need new blouse(erk?)
ni satu lg mslh.klo nak tukar yg ni,kene tukar yg suar.kene tukar kasut.

jd mslh die ialah...aku kena beli sume bende baru
yg jd mslh ialah..aku bukan kaki shopping.pale pening r nk pilih2 bende hahaha

aku jenis yg..masuk kedai,pandang keliling,n bile mata tertangkap sesuatu,i know i`ll buy it.
kalau aku pandang keliling,xde bende yg masuk dlm mata,aku bla je dr kedai tu.easy but not that easy memandangkan xde bag yg buat mata aku stuck kt die...dan aku seriiously perlukan beg baru sbb beg tu mungkin akan koyak sebelum sempat aku balik msia...

cmne nk g kelas niiiiii

pakai mybag yg bwk g beli brg kt pasar kang

No comments: