Sunday, June 28, 2009

my days

dengan ini aku telah berjaya membeli sebuah beg yg berharge murah je.pulon r tekan duit 5angka beberapa keping.bajet nk shopping sakan r..(5angka tu bukan dlm rm ye puan2)
mmg la aku bukan kaki shopping hahaha..tp jalan sakan la gak..
tp..nah...
pening kepale ma masuk kedai,mate rambang tgk bende cntik2 comel2..tp bile try..
nah...xseswai dengan saya..
bile nak beli,mahal n xberbaloi untuk kegunaan hingga 5tahun...

aa.aku kalau beli brg mmg pikir bende tu nak gune sampai bile.padahal,belum 3tahun mungkin dh boring dan rase nk tukar heheh contohnye kasut sukan berlidah terlipat yang aku bawak g sekolah,dan jalan.
lagi satu,aku kalau beli barang,nk barang tu boleh guna untuk semua keadaan.contoh beg,bole bwk g jalan,boleh g kelas,g pasar,balik malaysia,pakai dengan baju kurung,dengan sportshoes,bole nampak ayu n the list go on...

kalau dlu boleh la..zaman2 umor xde angka 2 di depan.,atau zaman sekolah.sbb time tu,kalau anda selebt pon masih nampak comel hahaha bajet.mana ade nampak comel kalau budak 17thun selebet.

nampak nye kene tukar gaya berfikir la..hurm...
bosan btol jadi org dewasa.
kalau jadi budak kecik,tudung oren,baju purple pon,tetap org cakap comel kan ...




tukar tajuk


housemate xda.die g rumah kawan.tido sane.dh 3malam..sob3..
rasa macam kena tinggl ngn laki nk g outstation ...hahha iye.mmg benar itu perasaan aku walaupun xpenah tau pun cmne perasaan kene tinggl laki sbb xde laki hehehe

tp bile dia xde,baru pasan..

aku rase aku jenis yang xleh idup sorang2.sebab tu aku pilih untuk duduk berdua.
xke best?
bila pagi,kite akan fikir,eh sape nk mandi dlu ek.eh die dah mandi lom ek.eh sok nak mandi wajib,kene bangun awal untuk mandi ni..

bile masak,eh sedap ke x ek.eh nak masak ape ek arini.kalau die balik lab penat2,dapat makan ape yg die jadi seronok ek..kalau aku,balik lab penat2,tgk2 ade lauk sedap,itu mmg heaven r!

bile nak masak,eh turn sape arini.eh dh kol1,kena masak ni sbb turn aku..

bila buang sampah,eh sape nkbuang arini.eh aritu die dah buang ke x ek.eh aku dah bape kali buang sampah ek.

bile buang air,eh die sakit perut x ek cam aku ni.ke die nk gune toilet ke.or,eh die dh tido.bole masuk lame2 hahaha

best kan?
ade bende nk di fikir.ade hati perlu dijage.ade mulot perlu di isi,ade kawan nak crita hal dlm kelas td.ade kerjasama,ada kritikan dan komen bila memasak.ade org lain yg dpt kebahhagian yang same bile makan burgr malaysia...xke sronok?


bile housemate xde,
aku nk masak pon xde mood.nk kemas dapur pon malas.
nk basuh pinggn lagi la.rase idup xde sebab.bukanlah aku idup sbb die.tp bila ade org,we`ll try to do what we can so orang xkan rase iya ngn kite kan..don`t try too hard la.jadi diri sniri n consider hati org jela..