Sunday, October 24, 2010

22102010-24102010

alhmdulillah..
ALLAh kurniakan saya sepasang kaki yg sihat dan kuat untuk melangkah
kewangan dan masa yg sangat fleksibel dan stabil..
serta stamina badan yg mcm xreti penat..(kdg2 saya pun xfaham dgn badan sniri)

thank GOD...
if not for that,saya mungkin tidak dapat melangkah untuk weekend ini
3ken 3hari hehe.i almost thought it was crazy.but then,very lovely...
with peope in every ken yg sgt welcoming=))))
jazakumullah semua.
and thank you ALLAH for giving me chances to meet them..

now have to think..
hikmah apa yg ALLAh nk tunjuk,saat tgn yg menadah semakin ramai..
sedang diri semakin genting..huhu
saat saya belum benar2 di uji,dan saya mmg sangat takut jika ujian itu semakin hampir
kerana mungkin saya jatuh terus,atau mampukah saya bangun kembali?

thinking of amek lesen kt jepun je.mahal pun mahal la,
i need car!i need to get myself up to the limit i never imagine before..
humans r very unic creatures.
there`s just no limit for us.

yang penting,apa matlamat yg kita tuju?ke mana kita menuju dan demi apa?
ask yourself

there should be no other reason but ALLAH.only ALLAH=)

No comments: