Wednesday, October 6, 2010

i miss u...

saya asyik menulis dua tiga hari ini kan.
penangan apa,saya pun xtahu...huhu

tadi.hari ini.time tunggu bus ke sekolah.
a message received
***,pak ngah dah xde.baru meninggl di ijn..

innalillah...met him before fly haritu time raya.sgt alhamdulillah..
after about 3years xjumpa..sbb time raya,die raya ke teengganu,kedah,macam mana pulak nk jumpa...
i think i could take it easily.someone died.no big deal.go to school and continue yours.

that is what i thought.

a second later,bus dtg,naik,duduk..
,.......
sangat terkenng,pulang ini takkan ada lagi pakngah...
air mata berlinangan.juga untuk makngah.
how will she survive?dgn siapa dia nk berborak,sebab anak2 dh kawen dh besar.
dengan siapa dia nk membebel?for she has been babbling to the same guy for over 30years.
it must be very lonely.half of you is gone...walaupun saya xkawen lg,tp saya rase mcm tu la kot perasaannye..

and some how i miss the old man..
with his joke,sakat die,dan gelak dia.

may u rest in peace.with ALLAH bless.walau apa juga yg telah dikerjakan di dunia,ALLAH pasti adil dalam menjalankan tugas nya.pasti..

this is the second time from my family,yg saya rapat yg meningl sepnjng saya mumayyis.
the first one is atok.
and the memory is still there.
the nite before atok left,the days of gelak and of membebel.
and the days of baling bantal sbb berebut port tido..

atok..

i miss u already..this is me,losing my atok years ago.mesti makngah lagi sedih hilang pak ngah..

and for me.kematian mcm menjengah rapat dua tiga bulan ini.
selepas sister itu,kini tiba saat pakcik.
mungkin selepas ini saya?

dgn rendah diri bermohon ampun.dgn rendah diri mohon dimaafkan kisah silam yg tersilang dgn saya,yg melukakan.
xperlu 2tahun..mungkin 2bulan,mungkin minggu depan.

pendekkan angan mu kawan.
panjangkan ingatan pada kematian..
untuk saya.dan semestinya untuk saya..

No comments: