Monday, December 15, 2008

aku yg taik2 ayam

hahaha

i guess i just have to make my own blog.kalau x,nnt aku penuhkan blog XOXO tu dengan entry aku je..dan lagi satu..mungkin aku rasa aku perlu meluahkan atau berkongsi apa yang aku fikir..sbb aku bukan ada kawan kat sini..kawan jepun len la..bukan aku leh bincang agama,lauk ape yg sedap di makan hari ini n so on dengan mereka...bincang pasal siapa yg kakkoii dlm kelas leh la(malangnye xde yg kakkoi pade mate aku)

i am a talkative person if u really know me.aku jarang senyap tanpa bicara dengan org yg aku rapat...tapi sekarang tidak lagi..aku sangat malas ber ym atau call org sekitar jepun..jadi terbuku la apa di hati,terkelu la lidah,terbeku la otak---patot mcm lembab je blejaar skang huahuahua

jadi aku buat la balik blog ni..as a reminder to me about my past,dan amat bersyukurlah aku kiranya jika ia mampu memberi peringtan kepada yang membaca, ..tapi jika ia ada mengguris hati antunna,sila bagitau aku supaya kite bole cakap face to face..suaya aku xperlu cari korang di akhirat kelak..

cukup la kot..aku tingglkan baris ayat ni...


"Ataukah kamu menyangka bahawa kamu akan masuk syurga, padahal belum datang kepadamu(cubaan) seperti (yang dialami) orang-orang yang terdahulu sebelum kamu. Mereka ditimpa kemelaratan, penderitaan dan diguncang(dengan pelbagai cubaan), sehingga rasul dan orang-orang yang beriman bersamanya berkata, "Kapankah datang pertolongan Allah?"Ingatlah, sesungguhnya pertolongan Allah itu dekat."(2:214)


blog ini open blog sbb aku malas nk invite org....blog aku ade due kesemuanye.yg lagi satu tu jgn diminta permissionnye sbb xde org yang penah bace.kecuali seorang.tu pon kire rezeki die la(kenape rezki?)huhuh