Wednesday, December 24, 2008

itu dari DIA

blog ini aku namakan reminder...untuk ingtn aku sendiri,bukan untuk org lain..tapi jika terasa atau terkena batang hidung sniri,aku minta maaf dari hujng rmbut ke hujung kaki

lately asyik terjumpa maksud2 al quran yang dekat dengan aku...

semalam kawan aku jatuh moto..kt jalan raya..alhamdulillah la xde pape.maunye tibe2 kereta dari belakang laju??xsanggup rasenye aku nak ilang satu kawan yang nilainye seperti permata..

hari ni lagi sorang accident..yang ni kene langgar lari.sape suruh makan pisang time bwk keta??bijak benar....buatnye die hentam belakang,depan ade lori?hilang lagi satu permata di antara tiga permata terbaik dalam sejarah persahabtan aku..

tapi itu semua sudah tercatat di luh mahfuz sana..

setiap bencana yang menimpa di bumi dan yang menimpa dirimu sendiri, semuanya telah tertulis dalam Kitab (Luh Mahfuz) sebelum kami mewujudkannya.sungguh,yang demikian itu mudah bagi ALLAH.Agar kamu tidak bersedih hati terhadap apa yang luput dari kamu,dan tidak pula terlalu gembira terhadap apa yang diberikan-Nya kepada mu.dan ALLAh tidak menyukai setiap orang yang sombong dan membangga diri
57:22 n 23

jadi redha sahaja la..walaupun sungguh meredhakan sesuatu yang hilang dengan tiba2 itu amat berat..tetapi DIA lebih mengetahui

--aku nk privatekan blog.bole bg emel kat aku x?ltk kat komen entry ni.walaupon aku rase mcm xde laki pon bce blog ni,tp aku nk ckp jugak ia untuk wanita je sbb aku feminis hehe(feminis pon aku xpam ape mksd die)

6 comments:

~thirasaufee~ said...

doublecheeseburger1305@gmail.com

jemput jgn tak jemput.. haha

leenmafia said...

leenmafia_01@yahoo.com

jmput jgn xjmput jgak yer he3..

ckynwan said...

sick_kien@yahoo.com
jemput2

rairarirurero said...

ape slh nye kalau laki bce..sbgi renungan utk diorg jgk hehe


raira87@gmail.com

unidentified said...

renungan?bhy2.dr mate turun ke hati hahaha
x r..saje mls..

pooja said...

ko da ade emel ak kn?

haha