Saturday, December 20, 2008

hari ini

this blog is plain..no chat box n all because i'm just plain lazy..

alhamdulillah..pencarian sebulan aku tamat.aku dh jumpa rumah!!wuhu!!aku bakal duduk ngn kouhai!another yeah!syukur2..aku dah rase nak sengeh je sehari ni..so maybe after dh pindh rumah,aku dan intrnet bole d pisahkan kot..kot hehe..ok end of it..aku just nk inform tu je kt sume.sape nk dtg kanazawa mai la~

*tringt lrik...pakat mai sini~*******wa menanti~..blablalba

td aku terpk sumthing...

suka vs selesa

aku suka tgk org pakai kain,blouse,tudung belit2,heels....
tp aku selesa dengan t shirt,jeans,bju krung,tudung simple,n sport shoes or sandal

aku suka warna pink,unggu..
tp aku selesa dengan coklat dan hitam

aku suka tgk wanita cantik..
tp aku selesa menjadi wanita biase2

aku yakin,suma wanita suka tengok lelaki hensem atau sesetengah mendefinisiakn sebagai comel..
dan aku yakin lelaki pon begitu..sape xsuke yg indah kan..
-tpi ikot iman la..ade yg suke tgk tp x tgk.ade yg suke n tgk puas2 huahuahua

tapi..mereka semua selesa dengan pasangan mereka yg biase2..sekadar sejuk mata melihat,tenang hati menjaga..

jadi sebenar nya manusia ini bagaimana?

....................................

kata aku...

kebanyakkan bende yg di sukai manusia,x menyelesakan..
jadi,kalau nak cari bantal ke,tilam ke,towel ke..jgn nk cari yg cntik je eh..cari yg x di sukai
yg kamu suke itu belum tentu selesa bagi kamu...

seperti firman ALLAH dlm surah..aku x ingt la..lebeh kurang berbunyi..

ade perkara yang kamu cintai tp sbenanrnye memberi keburukan pada kamu,dan ade perkara yang kamu benci tetapi ialah yang terbaik buat kamu..sesungguhnya ALLAH maha mengetahui..

so..sit back n relax bila result exam x seperti yang kamu sukai kerana mungkin itu yang selesa bagi kamu hahahaha---bole pakai ka?

nota kaki:kalau kau rase penulisan aku ade mcm org F,ade mcm org A or sape2 la..yeah..u r right..aku memang tertarik dengan penulisan mereka dan aku lah manusia yang senang terpengaruh heheh

No comments: