Friday, January 30, 2009

keberkatan~--malas r nak eja mcm mak sape tu?muhammad aalif ka?dunia baru tu

mase f3,ustazah arab ckp...

time kelas cikgu lain,jangan buat hw kelas lain..nnt x berkat ilmu tu.
xpe tido,tp jangan bising
jangan kurang ajar dengan cikgu
yang paling penting jgn ngumpat cikgu..
walau siapa cikgu tu.hatta non muslim pon.jika die mrh,atau anda ade buat x baik blakang die tentang die,berkat tu akan hilang dan pudar


--semuanye demi keberkatan

------ape itu keberkatan?
-ilmu akan mudah masuk.jika anda lembab tahap cipan pon,nantoka dekiru kamo(cmne pon mesti bole) kalau usahe anda lebih la...
----exam nak jawab pon mungkin tenang kot.aku ingt2 lupe
---pastu,ilmu yang kite blaja skang la yang akan membantu kite jadi engineer or pape kan?
dari pekerjaan itu dpt gaji.jika ilmu itu x berkat,gaji x berkat,kasi anak makan duit xberkat,xke hidup nak berkat pon susah???

yang penting dlm hidup ni keberkatan.andai kate jumlahnye kecil skali pun,jika ia berkat,pasti ALLAH mudahkan

tapi.......sejak masuk u..sejak dtang jepun..
aku suke buat hw kelas lain dlm kelas lain----dlu kat aaj pon aku leh tahan diri dr buat hw kelas lain dlm kelas lain.aku lagi rela tidur...contonye kelas english hahaha

aku selalu kutuk sensei lagi2 kalau die jenis baik.---aku adelah jenis manusia yang susah nak terima org yang baik sgt2,embut lemah gemalai sampai aku blaja pon xpam

2tahun aku tinggalkan prinsip yang hampir 5thun aku pegang

ALLAH tunjuk time exam kali ni

keisanki(ak xtau melayu die.calculator?xkan la subjek calculator?tapi translate di jd yg tu)

sensei sgt baik.tapi bile aku PMS,aku slalu bengang ngn die.aku kutuk2 dlm hati.rase nk sekeh die sume la ade.aku rase dlm hati aku xde respect kat die as sensei sbb muke die sgt baik.lembut.tap blur2....tu blom masuk hari x pms...

exam pon sbnrnye sgt senang..bukan xblaja.aku blaja je...mcm biase la kot
skali??
ade 2soalan je out of nth bape byk yg aku xtau jwpn
padahal,soalan die ialah....tuliskan no yang anda rase penyataan nye betul.jika tiade,tulis tiade...

xke senang?
xpenah dlm sejrh jepun aku,aku buat exam yang ade pilihan jwpn!!!

gile!!!!bole gile aku dok jepun ni!!!ape gune aku g BTN?
kalau jatidri sniri makin lame makin lesap...skang ni aku jd ape nth pon xtau.
serius.nak bercakap or berbual mesra dengan org selain paie(sbb die slalu tepon aku),yang blaja kat jepun ni,aku jd kekok????Gile!kalau jumpe aku,tgk aku xbyk ckp tu,aku sehat je.cume otk mcm xleh nak tune sbb dah lame x jumpe ramai org yang aku leh gelak2 hahaha kecuali senpai(senior)


--pasal berkat tu,tu yg aku hadam dr ape ustazah aku gtau.xperlu pon pegang jika anda x setuju.sbb aku rase mase tu aku suci,ape je ustazah ckp aku telan.jadi,pegangn tu dh ade dlm diri.walaupun bile pk2,kalau ustazah gtau aku skang pasal berkat,n kaitn dengan buat hw kelas lain dlm kelas lain,sure aku pon x bape stuju huhuhu kalau psl kurang ajar tu masuk akal la