Tuesday, July 7, 2009

a little update

skang bape hb?7hb 7?

a have a lotttt of things to be done...ceh.penat je aku beli penimbang mcm dlm makmal yg tekan2 tu.harge 30inggit je hehe konon nk buat kek.klo gini la gayenye.kemslm jela penimbang.sem depan jela kite jumpe.xpon bwk balik msia?eh mcm bes.tp mcm poyo sgt hahahaha

23.7 stat first paper...
mmg bes sbb aku ade 2paper leh bwk masuk notes..
the problem here is....semase mengajar note itu x lengkap.die bg handout.terang kt skrin.so menjadi kewajipan peljr untuk salin handout itu dlm buku nota sbb hanye tulisan tgn dibenarkan bwk masuk dlm dewan.jadi.....aku ade beberapa hari je nk menyalin.sbb aku xjamin aku akan jadi manusia rajin bile dh sampai waktu2 dilarang solt hohoho.selalunye byk mase lg jd malas.xpaham.

lagi nk buat homeworks lagi

lagi ade report lab yg terakhir

lagi nk membeli belah utk hadiah kepade sanak sedara
*kawan2.maap le.aku pokai balik ni.sape jumpe aku dlu dpt ler hadiah.ade 3je klo rjin pon nk beli hehehe.walaupun yg membace d cni due org je.so paham2 la kikiki mmg aku nk bg korng je pon

No comments: