Sunday, July 26, 2009

cunning

sebelum membebel----ade satu lg paper..which means,last paper b4 i officially end this sem yahuuu alhamdulillah..

ok..tgk tajuk.

td,time exam..soalan tu xla susah.serius xsush sebb sensei dengan baik hati nye kuar kan soalan past year,which is,setiap year adelah soalan yg same,so,kalau ko usahe siket je pon,xblaja tp buat past year paper,insya ALLAH boleh lulus.

tp masalahnye!!!td ade budak dtg lmbt.die duduk sebelah aku sebb aku kebetulan duduk depan la jugak.baris ke 4 cmtu.mula2 die nak duduk blakang tp sensei suh penuhkan depan dlu.ok la.aku xpk ape la..

tibe2,die tgh2 buat dok selak blakang,selak bwh selak bwh..aik?pdhal,die baru je duduk,blom lagi tulis,then dh selak kertas bwh kepade kertas yg die tulis tu...

aku dh syak sumthing..sbb die dok pandng2 blakang,usha sensei lalu ke x.

then,dh nak hbs waktu,die tarik sehelai kertas letk bwh meja..die bla awal dr aku.kertas dr bwh meja tu,die ronyok kan,n masukkn dlm beg b4 submit kertas die..

aduhhhh...marahnye aku!!!!

for me,org yg meniru ni,the biggest hyprocite!
they don`t even dare to fail!bile dpt result,mereka bergembira bersama org yg lulus..huh?tolong la~
--klo test kecik2,lain la mcm kt aaj tu ke..xde la kait ngn idop sgt.org pon x amek pot result.just mls nk saishi je..

xkesah kalau dah b`usahe gile babeng,tp ko still xberjaya dpt jwpn untuk benda tu contohnye homwork ke..then nk mintk kawan ajar,sambil meniru,bg aku,yg tu masih boleh diterima.

tp kalau dh bwk toyol dlm exam..aduh..sakit hati nye!!
just believe in yourself.if u fail,sekurang2 nye blaja something.
xguna jugak kalau habis belajar dengan bangga,balik kampung org puji,tapi sebenarnya hipokrit!
xberkat tau bg kita yg Islam..jdi engineer xberkat,bg anak makan minum duti xberkat..tu yg ustazah aku ckp la..

bia la kite repeat year 3kali pon,tapi ilmu tu berkat,bg anak makan rezeki berkat nnt,xde la yang anak blaja susah,jadi bohsia dan segala nya even makbapak kerja sungguh la di pandang tinggi..
-ayat mcm keling-

--tp..aku rase aku pon ade meniru gak.mmg xlayak pon aku tulis psl ni.tp nk tulis je...
--meniru aku tu,xtau la name tiru ke x..contohnye xde jwpn nk tulis kt soalan tu.kene lukis gmbr,then org depan lak kertas die trang tantang tayang kertas dia...tros aku dpt idea nk jwb dr gmbr rajah org depan.aga2k tu tiru x?

No comments: