Wednesday, July 15, 2009

pemberitahuan

walaupun xde la ramai nau bace.tp aku saje nk tulis sbb aku tau sorng itu pasti bace hehe kan cah kan..

dengan ini saya sudah memasuki final-exam-mode

homework gile banyak..xsudah2.sudah2 la tu sensei..aku nk blaja la...

jadi blog ni mungkin la tergantung.nth sampai bile.kalau nasib lebih baik,sampa ke buln10 huahua..sape nk update blog kt msia?baik g jalan2 kt bazar ataupun menikmati kerusi di rumah ataupun bermain bersama rakan2 yang x g skola yang lain..

doakan aku eh..

doakan aku spy usaha dibuat bukn dgn tujuan nk dpt kan S untuk majoriti subjek(walaupun hakikatnye mmg dlm hati ni tu je target utama die huhuhuh)..
tapi
usahe dibuat kerana ALLAh itu sukakan org yang berusaha..(mmg la susahhhhhh..ckp di mulot snang r...dlm hati sape tau..)


doakan spy aku x saishi..--saishi tu repeat exam untuk org2 yang fail.so die xyah amek kelas yg same next sem--

doakan aku supaya stress free....sush la jadi org besar.bile nk kene pk byk bende serentak.amek!tros pening..lalu ngntuk,dan tidur,dan x buat

No comments: