Friday, July 17, 2009

perasaan itu datang lagi

huwaa..xsuke la...bile aku byk keje la perasaan ni nk dtg..
penyakit pelik!!


i`ve been doing assignments about production system for weeks..
aku dah rase aku bole jadi production engineer la..duduk dan berpk care prodcution yg paling produktif.
maths is not my passion anymore..

things are changing inside out..people might not see it,but one can feel it by her own...

the future thing..lagi skali bermain2...
shud i....
1--be a housewife,duduk rumah,jahit baju anak2,masak sedap2,tgh hari tergolek atas sofa wahaha bahagia...----berangan.cmtu aku kena kawen taun ni spy bile hbs blaja je,aku dh ade anak untuk di uruskan hahahah

2--balik,amek dpli,jadi cikgu fizik,maths,addmaths dan sewaktu dengannya

3--balik amek master,jadi lecturer kat mane2 universiti,ajar subjek engineering...urgh..mampukah aku.ade jugak budak2 ni tido kang

4--xyah balik,sambung master kt cni,xperlu terikat dengan mane2 universiti,habis master,sambung balik angan2 nombor 1 hahahaha mcm la mampu sambung master dgn bahasa jepun yg makin lame mcm gear tua ni

5--xyah balik,keje cni---buat mase ni xnk!tp mane tau mase depan nnt..

6---balik,keje,dan jalani hidup seperti mane semua budak2 jepun yg pulang selama ni menjalani hidup mereka.kerja weekdays.weekend berjln dgn kwn atau dok rumah,atau kadang2 di serikan dengan kenduri kawin kawan2 yg dah tentu ramai nak kawen

---no 6 paling senang sbb ia adalah seperti move with the flow.g interview during golden weeks,get the result on the spot or anytime b4 balik malaysia,balik msia akhir buln3,kerja bulan 5.kalau ade rezki di hantr research kt jepun.kalau xde,jadilah anda engineer ygmembosan kan...

apsal kecik2 xtau kerja engineer ni sgt bosan?

aku nk jd cikgu la.bgn pagi,g skola,tgh hari rehat,ptg sket dh leh tido,senpoi2 sket,balnje murid2 sket,hari guru dpt hadiah..waaa..bahagia/..

ape2 la joyah...

jnji blaja skang supaye dpt balik msia tanpe perlu fikir anda pelu duduk repeat exam sbnrnye tp sbb anda gatal beli tiket awal,rasailah ke gagalan di dalam subjek itu....xnk!