Friday, January 30, 2009

dulu vs skang

dulu2 kan time nak exam...
---maggi xnak sentuh
--ketawa nak agak2 takot kuar ilmu
--bende2 chikedis?(xtau eja) x sentuh sgt
--solat hajat jgn ckp...kalau boleh satu hari buat 10x,nescaya aku buat

itu dulu ye..time aku nak pmr..time aku nak tebus result upsr yang mcm hampeh.time aku xtau letak aku di mana..time,semngat membara,nak jadi angkasawan segala...

masuk spm..
--maggi agak2 lg mkn
--ketawa x agak sgt la.main belasah je nak gelak
--mata pon kadang2 melilau(name baru 1st time skola campor)..
--solt hajat?bile dekat2 nk exam

resultnye?hahah not as i expected.aku xtau cmne aku bole dpt JPA>rezeki ALLAH...tpi aku bersyukur

masuk aaj,semngt time pmr tu dtg balik,tapi aku di hantui peristiwa upsr...di kala org len bajet2 aku leh dpt 5A,aku siap boleh dpt C haha rezki juge tu..jadi aku mmg dh cuak siap menangis sbb tibe2 result aku kat aaj agak memberangsangkan..aku takot time monbu nnt tau2 aku xleh fly...
sebab itu,solt hajat juge di perbanyak,doa jgn ckp la...
--maggi xla kawal sgt.tapi sbb ade cafe yg bes,ape kes ko nak makan maggi ye x?
--gelak?x ingt
--mata?x ingt..xsgt kot.sbb aku dh rabun.kang aku melilau kang,mau nye org tu tgh pandang aku rupenye haha prasan


conclusion die aku nk cite ialah zaman skang.....
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


-gelak?mmg la x gelak sbb xde org aku nk bergelak gile2.setakat lawak org jepun ni,otak aku masih kurang nk proses sebagai lawak yang anda patot gelak.sebaliknye ialah sebagai lawak yangbodo
--maggi?mmg la xmkn sgt lagi2 nak exam nii sbb stok maggi aku dah hbs aku bedal time aku mls masak haritu huhuhuh
--mata?xjugak melilau sbb-----setakat laki jepun?sape nak ???erk...xnk2.aku lagi rela pilih chinese malaysian...lagi hensem hahaha
---jadi ape masalahnye sampai bebal sgt nk blaja?bebal tu x la..malas.....................

INTERNET!aku punye mate melilau dl intrnt...andai kate aku x tgk org laki pon,aku tgk update frens kat fs,n fb,lalu jika gambar itu gedik ke,atau die tgh dekat2 mcm gaye nk cium ngan pakwe ke,xke mate dh dosa??kalau doa untuk org tu xpe gak...ni ha dlm hati g kutuk(nk kutuk kat mulot,mcm biol lak berckp sorng2)

pastu blog...lalu aku melilau.membace blog manusia2 yang aku xpernah jumpe di alam realiti.lalu kalau ade yang mcm bgus,aku kutuk lagi dlm hati.padahal die tulis biase je..xke dosa lgi?

masalah r...

i wish i`m someone who i used to be...

tu blom masuk lagi mslh ngadap blog org sampai waktu terlepas dengan sia2.dpt dosa,beljar kabot2 kang sbb dh xcukop mase lg bape jam nk exm,...tido lmbt,lalu masa subuh pon dah x cun,lalu lepas asar mate dh stat ngntuk,lalu tertido dan bangun2 dh isyak???????????

pinggan mangkuk tebengkalai,katil dh mcm sarang kambing(?)perot mkn roti je...tapi sbnrnye mase byk terbuang depan intrnt ni ha....

hadoi...

lagi 2tahun...

i hope i`m stronger.at least towards godaan intrnt..