Sunday, January 11, 2009

people do change

td aku berborak ngn kawan aku
aku rase die la manusia yg xsuke perubahan
die jarang berubh dr aku kenal die sampai la ni
berubh jd baik tu lain cite la.itu kan baik.
maksd aku,nth la..care idop die.
kalau dulu ngn selipar jepun,skang pon selipar jepun gak
dulu time skola,beg die senpoi je zuhud,skang pon time dh berduit pon same..
die memng x berubh kecuali die menjd lebey baik.pade pendpt aku la......

tp bile tgk aku...lain..
dulu xde duit lain cite,skang dh ade duit,lain cite
dlu xde intrnt kat umh len cite,skang 24jam intrnt jd len
mcm2 la...

tp tibe2 aku terpk..mcm mane kawan2 aku nk tau aku berubh ke x?
jumpe pon sekali setaun time aku balik msia..kawan2 jepun ni pon jarang jumpe kecuali beberape..
dlu kat skola,kalau nmpak aku x betol sket,ade kwn2 yg tegur...
kirenye kalau aku berubh jd xbaik tu,xla jd terok sgt sbb kawan2 ramai sedarkan..
bile dh kua skola,aku bercampur..mcm2 manusia..
alhamdulillah kt aaj tu manusia die xde la pelik sgt mcm dlm bayangn aku pasal budak2 yg stdy kt kl hehehe.....

tp biase nye,bile orang berubh jd xbaik sket,cnth dulu tudung labuh sket,skang tudung dh pendek ke,dlu pakai skaf skang dh x.dlu sluar jeans besar gedabak skang ketat ke...mcm2 la.....biasenye,org yang paaaaaling bole tegur kite ialah kwn baik kite la kan?xkan kawan yg xbape rapat nk tgur.mau nye bergado plak kang kalau x kene care..

tp tula..kwn baik sniri pon,setahun berjumpe mau nye sekali je.xkan la dlm setahun tu x berubh kan..adoi aku dh mcm keling.mls nk type plak...pk sniri r sbb bende ni aku terpk je...

jd kwn2 aku yg bace bende alah ni.agak2 kalau aku cite kat korng aktiviti harian aku tu nmpk pelik2 je,sile la tegur sket.confirm ar aku trase.tp lantak pi la aku trase.yang penting aku tersedar...sbb mmg dok sorng ni,kite akan pk ape kite buat tu btol je manjang huhuh kdg2 terlalu ikot nafsu tp dlm hati ckp,alah...ikot nafsu sket je ape salah,xtrendy r kalau x ikot nafsu huhuh trendy2,lame2 tros nafsu jd raja huhuh