Saturday, January 24, 2009

hahaha

nak dgr satu crite lawak?--bagi aku la

jumaat petang,aku yang nak buat CAD aku yang xhbs,telah pergi ke cafe untuk mkn mlm...
aku beli la ikan goreng yg bersalut tu...
pastu time nk byr,aku tersenget kan tray aku..
cantik je ikan tu menggelongsor dr pinggan sampai ke lantai huhuh---huwaaaa....dah le tinggl satu je ikan tu.xkan aku nk mkn nasi ngn salad??

skali org cashier tu nampak.die dtg dengan penuh sopan dan senyuman menawan di hari jumaat,pungut kan ikan aku,then ckp...sekejap ye saye ganti ngn yang baru..
aku mcm...eh?bukn aku ke yang salah?sape soh sengetkan tray?
pastu aku tau ikan tu dh hbs...pastu die ckp,alamak dh hbs,tunggu 5minit bole?die gorengkan yang baru...

aku mcm....terkesima...dh le akak tu cun..huhuhuh

tu je la kisahnye...

betape di jepun `customer always right`,sampai salah aku pon,aku xrugi pape...
aku byr untuk 1ekor ikan saje ye..

kagum sungguh.kalau kat msia,confirm aku dh kene byr untuk due ekor,pastu siap kene bebel lagi kang ngn tuan kedai--makcik silarase,mungkin xmembebel tapi die gelak,tapi xtau la aku kene byr untuk satu ke due ekor huhuhuh

customer service di jepun ni la pengubat lara aku ketika hati nk sgt balik ke msia...

No comments: