Saturday, January 3, 2009

lagu satu

amran:kalau korng jenis xsuke dgr lagu bile bukk blog or fs org(mcm aku),bek tutop suis speaker skang....

this song reminds me of tanah ******....maji(sgt) gersang..
siap ade aktiviti..mencabot daun duri2 di padang(apo namo ntah daun tu)..
pokok jgn kate la..keding2..name skola baru..nk kuar outing or baru balik dr kampung ke,bercinta aku nk jalan kat padang tu..kalau panas,panas gile.kalau dh becak tu..masha ALLAH..mcm nk main game ape lak...kene teka tanah yg betul supaya tak basah kasut..

dulu aku,kadang2 pk gak..ape la aku sengal gile g masuk skola baru ni..cikgu yg ajar f5,sume first posting...gile x?tapi jasa depa la aku kat mane yg aku ade skang
dahla xcukop facilities..
baru wujudkn budaya baru,dah kene hentam..padahal budaya ape sgt..salam yang mcm aku selalu salam skang la...pengetua ckp budaya punk?gila apa!org ckp tu budak asrama sume salam mcm tu,die xcaya...
die tuduh budak2 skola yang same skola ngn aku dr f1 sampai f3 yang bwk budaya tu huhuh..sebbek la pengetua bla time f4 akir taun.kalau x,dudok la bwh tempurung sampai bile2..

tp..kini hikmahnye makin terserlah..

di tanah gersang itu aku kenal..ape itu..frens forever..
di tanah gersang itu aku kenal..ape itu lelaki dan ciri2 nye
di tanah gersang itu aku jumpa mcm2..malas cite panjang..

layan jela lagu ni kalau suke.kalau x,mcm d sebut d atas..sile tutop suis speaker atau tekan butang stop





Cebisan Kenangan - Amar