Thursday, April 30, 2009

arigatou!!asami chan~

ureshiiiii...sukenyeeee
arini aku g skola,dapat hadiah..comel plak tu.confirm aku xkan beli untuk diri sniri hahaha
i jot this down to remind me one day about this cute little thing,sbb aku ade aura,aku rase die akan hilang semase aku pulang ke malaysia lepas habis blaja,or tidak dapat di kesan kewujudannye,ataupun,tak boleh dah nak di sumbat di mana2 bahagian beg atau cargo semasa pulang nanti huhuhu

i hope it will not happen..

ni set bawak bekal g skola,or the called it bento here...aku g skola kadang2 rajin la sket bawak bekal sebab kawan jepun bawak bekal,..tapi,being me,and being malaysian,of course aku xkan beli bekas bento merepek ni haha dah tentu aku pakai tupperware biase.
dlu g skola rendah,bawak bekal pon pakai tupperware biase...

di sebab kan hal itu,kawan aku pon hadiah kan la set ni.yg paling kecik boleh masuk dlm yg kecik.yg kecik boleh masuk dlm yg 2nd bessr.n yg second besar leh masuk dlm yg paling besar..
chouu kawaiii---comel gile.ngan watak budak yg muke macam nenek tu hahaha..
---oh lupe ckp,selalu,budak laki je makan dlm tupperware mcm aku.tp,as if i care pon hahah..payung aku pon depa ckp mcm budak laki sebab hitam,n besar gile...itu aku dapat dr senpai.rembat saja la..laki pon laki la..janji kaki i xbasah mcm u time hujan senget heheh

---tgk saiz,nasi malaysia mmg lapo la kalau ko letk dlm ni hahaha..nasi jepun len cite.tapi aku xleh makan banyak2 time rehat.kang nak zohor terlmabt sebab membuang hahaha

--this gift,gives me an idea..boleh bwk balik 2,3set.bg kat sedara punye anak.atau aku panggil anak buah,sebab akk aku x menghasilkan sebrang anak buah lagi huhuh..budak2 mesti suke...silap2,mak aku pon suke hahah


(dapat dari asamichan..kite kwn baik sampai bile2 ye..)

-beside the gift,today is not a very good day afterall...maaa...ii kaa(erm..biala)
--saye cuti golden week(jgn tny aku cuti ape.aku xtau),dr 2-6.n wil not be around sampai 5hb.ecah jgn rindu aku ye hahaah

1 comment:

Humayra' said...
This comment has been removed by a blog administrator.