Sunday, April 19, 2009

tawakkal

Di antara keberhasilan pada akhir perjuangan,adalah berserah diri kepada ALLAH sejak permulaan

aku selalu lupa..
lupa tawakkal sejak dari awal aku mula berjuang
bukan berjuang ape pon
berjuang dalam nak dapat solat yg bes

wuduk sempurna,niat,bace annas nak lawan syaitan,istighfar..
semua dah buat.kenapa maseh xpuas hati dengan solat ni??

rupenye aku lupa tawakkal....

sesungguhnya kesempurnaan solat aku tu bukan di atas usaha aku
tapi semua nya dari ALLAH...

kepada yang meletakkan status ym seperti di atas,terima kasih.

kita xkan tersedar selagi x terhantuk.
tapi hantukan yang lemah xkan bisa tinggalkan kesan yang dalam........





1 comment:

Humayra' said...

"Apabila engkau telah berazam, maka bertawakkallah ke atas Allah. Sesungguhnya Allah mencintai orang-orang yang bertawakkal"
(Aali 'Imran, 3:159)

yes my dear, after all, usaha+du'a...teruskan dgn tawakkal....

miss u!!