Monday, April 20, 2009

rajinnye saye

apsal aku rase lately semakin aku rajin update blog ni?
erm...xpe.it`s u and me dear blog

hari ni aku gembira...hahah aku rase aku memang perempuan tipikal.eh?tipikal wanita?mane2 la....
sebab hari yang rungsing pade hari lab,ceria selepas aku g jusco hahahah
ceria sebab aku berjaya membeli sepinggan sotong,sepinggan lala(asari),terung,mi 4bungkus,ape lg...susu sekotak yg murah sbb dh less,timun yg gemuk sket dengan harga 30yen...

dan yang paling pnting,hari ni ialah 5% less untuk setiap barang kalau beli pakai waon kad!(mcm kad jusco la.malas nk terang lebih hehehe)

sebenarnye...yang paling gembira....aku beli baju baru...yeah!setelah berabad aku xbeli baju.bile last beli?summer last year?time kt msia?kot...baju dalam untuk musim sejuk adela beli aritu.tp tu x termasuk dlm golongn baju cantik hehe

cantik cantik.happy happy...

haha aku rase nak senyum sampai telinga dapat beli baju cantik....

meh la g golden week gathering..bole tgk baju cantik aku beserta pakej model yang cntik wakakaka

merepek.nk mandi n tido.sok cuti!!!yabedabedoooooo