Friday, April 24, 2009

bersedia untuk hari isnin...
sure aku kena marah....antar report yang xsiap?maunye xkena hahha
lgpon,sensei nak cek report tu,sambil tuan report berada di tepi.aduh...nak pakai prisai ape cover muka ni...adoi...

say welcome to 3rd year.

sekurang2nye ko dah tunjuk batang hidung ko 3rd year...pade minggu ke2,pade lab pertama,pade report lab pertama,....not bad as a beginning...

atleast,aku xkan terhantuk time exam.time tu,nak patah balik pon xguna...

tq 3rd year fot this sweettt suprise...
kite nantikan episod seterusnya...huhuh

--aku xsiap sebab encik malas sebok goda aku.encik tido dah berjaya di tolak,tapi encik intrnt dan encik malas xmampu aku tolak...
---dan trime kaseh kepade my assumptions...you r doing great job.buat la lg!aku sepok2 nnt.

sesungguh nya bagi seorang mukmin itu,setiap apa yang terjadi ke atas dirinya adalah kebaikan buatnya...

--aku?aku tido lepas balik lari2 g antar lab report.my life?quite a mess here.